Kopirovanie zo samby na Win disk (na serveri)

Juraj nospam.jurob na mail.viapvt.sk
Úterý Září 4 19:49:17 CEST 2001

Najskor to asi neviem dobre napisat. Robim zalohovanie. Bezne ako TAR.
Napaluje sa. Ale pre pripad ze nebudem k dispozicii. Chce sef mat napaleny
firemny adresar tak aby ho pichol do CDROM a precital OK, raz mesacne chce
taku zalohu (co teda s tarom neurobi) No  a ked som primountoval disk tak
ako si uz videl a pouzil cp alebo mc tak vo windosoch sa to moc nedalo
citat, malo to chyby v znakoch. Samo mohol by som to skopirovat na win stroj
a odtial napalit. Ale chcel som vediet ci to ide na serveri