Nefunguje preklad ip na jmena

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Září 4 21:33:07 CEST 2001

> iptables -A INPUT -p tcp --dport ! 53 -j ACCEPT
> iptables -A INPUT -p udp --dport ! 53 -j ACCEPT
>
> nemel by dle nich preklad fungovat, ale funguje.
> De mi o to, ze nechci zbytecne povolovat vsechny porty ...

No, ja ve svem iptables firewallu nemam zadna specialni nastaveni na port 53*, ani povolen nejaky specilani pristup z forewallu, tak laicky predpokladam, ze pokud mate nastavena pouze input pravidla, bude problem jinde. urcite mate v /etc/resolv.conf fungujici nameservery?

=nemam input na 53/tcp ani 53/udp povolen, naopak mam az na nekolik malo _jinych_ portu pristup na nizke porty zakazan

---
Zdenek Mazanec, Contactel spol. s r.o.
+420 (2) 33011644
http://mandrake.redbox.cz