emulace mysi

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Úterý Září 4 22:34:32 CEST 2001

Petr Vanek wrote:

> dobra den,
>
> nikde jsem nenasel, ale predpokladam, ze to nekdo uz resil: jde v x11
> emulovat mys klavesnici? umi to primo x11, nebo je potreba
> nejaky programek? (ve windozich je to podpora pro handicapovane a ovlada
> se to pomoci numericke klavesnice...)

 V KDE se na to da nastavit klavesova zkratka (je to defaultne snad
Alt+F12, kdyztak v ovladacim modulu pro klavesove zkratky). Umi to i primo
XFree86, staci Shift+Ctrl+NumLock. Pak uz staci sahnout jen na tu
numerickou klavesnici.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli

Linus Torvalds :
'No fake - I'm a big fan of konqueror, and I use it for everything.'