Netscape 6 a certifikaty

Jan Povolny povolnyj na panelak-net.cz
Úterý Září 4 22:15:39 CEST 2001

Dobry den,

pred par mesici jsme zde diskutovali situaci ohledne importu certifikatu
I.CA do Mozilly (IPB Homebanking). Tenkrat to neslo.

Nainstaloval jsem si nyni Netscape 6.1, se kterym jsem velmi spokojen a
vyhovuje mi, nicmene import certifikatu stale nefunguje. U Mozilly jsem to
jeste chapal, prece jenom je to ve vyvoji, ale netscape je hotovy produkt.

Jde nekomu z vas importovat certifikaty do Netscape 6.x? V Netscape 4.77,
ktery pouzivam prave kvuli certifikatum duplicitne s N6.1 je vse OK a vse
funguje.

A jeste dotaz, nenasel jsem na Internetu cestinu (pro Netscape), snad jen
na Infime pro nejake starsi verze. Existuji ceska menu pro N6.x?

Diky za odpovedi
Jan Povolny