umi linux presnou kopii Audio CD ?

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Září 5 06:15:15 CEST 2001

>  MOzna neco prehlizim, ale jak si tak procitam ruzne navody na paleni pod
> tuxem, nikde nevidim moznost vypaleni presne kopie Audio CD ...
>
>  Co tomu brani? To je prece standartni funkce vypalovacich programu pod
> Woknousy ...
>
>  Jde mi o Audio CD, ktere ma nektere tracky s pausou, a nektere ne ...
>
>  V cem je problem? Vite nekdo?
>
> --
> Miroslav Kokrda

Mam stejne starosti. Ono nejde jen o Audio CD, ale ani MIX se nekopiruje
snadno. Idealni stav by byl linuxovy ekvivalent BlindWrite pro Windows.
Tomuto programu je (v 99,9 % pripadu) zcela putna, zda kopiruje Audio, data,
specialni formaty jako je napr PlayStation ci mishmash vseho. Zkratka dela
spolehlive kopie 1:1 vseho.

Bohuzel jsem dosud nic srovnatelneho do linuxu nenasel :-(

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz