umi linux presnou kopii Audio CD ?

Radim Gelner gelnerr na suse.cz
Středa Září 5 10:12:09 CEST 2001

Doporucuji Cdrdao s podporovanou mechanikou
(http://cdrdao.sourceforge.net/). Nacte toho hodne, vcetne nestanardne
dlouhych mezer mezi skladbami, identifikacniho cisla CD a CD-Textu.
Poradi si i s multisession ci mixed-mode CD.

On Tue, Sep 04, 2001 at 11:20:36PM +0200, Mirek Kokrda wrote:

>  MOzna neco prehlizim, ale jak si tak procitam ruzne navody na paleni pod
> tuxem, nikde nevidim moznost vypaleni presne kopie Audio CD ...
>
>  Co tomu brani? To je prece standartni funkce vypalovacich programu pod
> Woknousy ...
>
>  Jde mi o Audio CD, ktere ma nektere tracky s pausou, a nektere ne ...
>
>  V cem je problem? Vite nekdo?

Problem je v tom, ze nelze udelat UPLNE presnou kopii audio CD 1:1.
Vice viz vyse uvedena stranka projektu.

--
S pozdravem/Best Regards,

Radim Gelner
Sales and marketing manager
SuSE CR, s.r.o.                         e-mail: radim.gelner na suse.cz
Drahobejlova 27                            tel: +420 2 83 09 53 73
190 00 Prague 9                            fax: +420 2 83 09 53 74
Czech Republic                            http://www.suse.cz