Linux prestal tisknout

Jiri Hubka milamber na vakna.cz
Středa Září 5 10:45:36 CEST 2001

Diky, vse jeste vyzkousim (krome logu ty uz znam snad nazpamet).
Jak jsem psal, je mozne, ze chyba vznikla pri zmene disku.
At uz chybou pri kopirovani nebo cimkoli jinym.
Ale zatim to vypada na opravu typu-Windows.
Protoze mam linux nejen pro zabavu ale hlavne na praci.
Jeste ze v Linu je to tak jednoduche. Ale sem zvykly
prijit kazdemu problemu nakloub. Vyhnu se tak priste chybe.
A tohle je poprve za dva roky kdy to vypada, ze me cas donuti
k preinstalaci (ne linux).

    Dekuji vsem za pomoc