apache server a 2 weby

Richard Richter richter na bgs.sk
Středa Září 5 11:20:25 CEST 2001

> opravdu pomocí této directivy spustíte jednoho Apache poslouchajícího na
> dvou rozdílných portech ???

Jasne, ze jo! :-)))

<VirtualHost poseidon.bgs.sk:44444>
        ServerAdmin virgo na poseidon.bgs.sk
        DocumentRoot /export/home/ppas/intranet
        <Location /export/home/ppas/intranet>
                Options Indexes FollowSymLinks
                AllowOverride None
                SetHandler default-handler
                Order allow,deny
                Allow from all
        </Location>
        ServerName poseidon.bgs.sk
        ErrorLog /export/home/ppas/Apache/logs/error44444_log
        TransferLog /export/home/ppas/Apache/logs/access44444_log
</VirtualHost>

Doufam, ze mi neco neuniklo, ponevadz jsem vynechal direktivy pro mod_jk vnorene
ve VirtualHostu... presne takhle s jinym portem a s jinym DocumentRootem (nebo i
se stejnym :-)) to de dal.

Jeste tusim nutno vyhledat misto, kde je Port a Listen a pridat obdobu:

# Virgo's stuff - porty+listeny
Port 44444
Listen 44444

Vse samozrejme v httpd.conf, pokud to do nej odnekud neincludujete. ;-)

Virgo

Richard Richter (richter na bgs.sk)
Application Programmer, Business Global Systems a. s.