Jak zjistit sitova rozhrani

Michal Ludvig mludvig na suse.cz
Středa Září 5 11:20:44 CEST 2001

Pavel Janík wrote:

> Na socket domain nezáleží. Přepsáno do C to následuje (vybrat pouze
> eth. rozhraní je domácí úkol ;-). Doufám, že od autora původního
> dotazu dostanu tučňáka nebo si to budu moct někdy vybrat :-)
Díky Pavle, tohle jsem potřeboval. Tučňáky samozřejmě posílám
a k tomu krátkou pohádku.

Bylo nebylo, v jedné temné kanceláři seděl programátor.
Hodně toho přečetl:
http://www.logix.cz/~mic/dl/penguin/peng-reader.gif

Avšak stále byl bezradný a nevěděl jak problém vyřešit:
http://www.logix.cz/~mic/dl/penguin/peng-helpless.gif

Ale pak jsi mu poradil, takže teď je šťasten že to ví:
http://www.logix.cz/~mic/dl/penguin/peng-happy.gif

Pripadne doplnujici otazky kdyztak vyresime osobne :-))
Michal Ludvig
--
* SuSE CR, s.r.o     * mludvig na suse.cz
* +420 2 8309 5373   * http://www.suse.cz