dlopen a vicenasobne zavedeni .so

Radek Cervinka radek.cervinka na centrum.cz
Středa Září 5 12:24:38 CEST 2001

Dobry den,
narazil jsem na problem s pouzitim dlopen.
Chtel jsem opakovane zavest nejakou .so (pokazde si to melo precist
novou konfiguraci a ulozit do globalnich promennych v knihovne - ty se
exportovat
nemaji). Jake bylo me prekvapeni, ze mi dlopen pokazde vrati stejny handle.
Nasledne totiz ziskavam adresu rutiny v .so podle handlu, ktera muze ty
globalni
data modifikovat, tj. kdyz to zavedu po druhe tak mi to prepise ty prvni.

Je to dokumentovane chovani, nebo to delam spatne?
Puvodne jsem myslel, ze se bude pri vicenasobnem zavedeni sdilet kod, ale
data ne...

Radek