pomoc s AWK

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Září 5 14:28:35 CEST 2001

On Wed, 5 Sep 2001, Martin Dostál wrote:

> polozka;dalsi;jestedalis;ataknejak
>
> ale pak se nasly radky, kde nektere polozky obsahuji take strednik, ale
> uzavreny do uvozovek:
>
> polozka;"neco;necodalsiho;takthle";dalsi;dalsi
>
> A tady je problem, nedokazu si s tim poradit. Strednik je proste strednik, a
> oddeluje to polozky kde nema. Muzete mi poradit jak na to?

To uz bych skoro videl na Ccko ... Ale mozna bych mel reseni -

cat soubor | while read LINE ; do
 INTRA="0"
 echo "$LINE" | tr ';' '\n' | while read WORD ; do
   if echo "$WORD" | grep '"' > /dev/null ; then
     if [ $INTRA -eq 0 ] ; then
       INTRA="1"
     else
       INTRA="0"
     fi
   fi
   echo -ne $WORD
   if [ $INTRA -eq 0 ] ; then
     echo -ne ";"
   else
     # zrusime strednik
     echo -ne " "
   fi
 done
 echo -ne "\n"
done

ale pisu to z hlavy - netestoval jsem to :-)