Re(2x): Re(2x): mezi lidi

Michal Špaček skim na deltaes.cz
Středa Září 5 15:10:00 CEST 2001

On Wed, Sep 05, 2001 at 02:44:14PM +0200, Richard Richter wrote:
[...]
> [...]
Naprosto souhlasim

> Tohle by mohlo byt na flamewar... :-)))
Tady nejde o zadnou flamewar, ale o zakladni principy.

> Pokud je stranka vadna, je vadna a hotovo.
Je vadna a nezobrazi se.

> Ja si myslim, ze prohlizec by ji mel zobrazit. Ale je trochu problem
> pro Netscape zobrazit HTML, ktere vygeneruje Word... to je jako
> kdyby nekdo tvrdil, ze na webu publikovany .doc, ktery zobrazi IE
> dobre (a proc by ne, kdyz na to maji patent), neumi zobrazit NC jen
> proto, ze tam nekdo zabudoval opravu chyb.  :-))) Trochu
> extrapolovany, ale to je fuk.
to nema zadnou souvislost s nejakym "Generatorem" s formatu "DOC"
apod.
HTML ma standart a ten se ma dodrzovat a nechapu proc by melo byt
zobrazeno neco jineho.
Potom vznikaji takove bastl stranky co jsou na netu bezne k dispozici.
Kdyz je nekdo amater, tak at si koupi poradny program, ktery mu to
bude generovat.

> Na druhou stranu bych se ohradil vuci poctu chyb, ktere presahuji
> pocet radku.  :-)))
predpkladam, ze to bylo nadsazene ;o))

> To se da udelat nejjednoduseji totiz tak, ze neuvedete !DOCTYPE... a
> mate to - chyba za chybou... aspon co jsem davno kontroloval sve
> stranky, toto byl nejvetsi problem. Po jeho uvedeni to bylo OKI.
Absence !DOCTYPE neni zas tak hrozna, ale bezne se vyskytuji mraky
chyb.

> Ale stejne si myslim, ze neuzavrit napr. tabulku je zhovadilost - a
> to ze se s ni vyrovna prohlizec je jen vec dobre vule.
Samozrejme, ze je to zhovadilost, protoze v novem standartu je to
nutnost.(ukoncovat zapocate tagy)
Ze to nejaky nejmenovany prohlizec doplnuje me silene stve.
Protoze potom autor nepozna, ze ma neco spatne a ja se "svym"
prohlizecem, ktery si treba vyrobim, ty stranky spravne nezobrazim.
A proc bych si mel doprogramovavat nejake features, ktere nejsou ve
standartu???
To bych teda rad vedel?

> Az mu jednou
> benevolence pri prohlizeni stranek preleze pres hlavu, tak bude
> koukat, co jsou schopny generatory HTML vygenerovat - pak se z toho
> po... a uz to nebude umet zobrazit ani on. Podle mne je to spatny
> smer. :-) Generator HTML se nemuze spolehat na prohlizec. Skoda, ze
> neexistuje referencni prohlizec. :-))) Neco, co nepusti chyby...
> validator je malo, kdyz vam to kazdy IE zobrazi.
Validator je tak akorat !!!!!
Ze nekdo napise program, ktery je monopolni a vynuti spatne provadeni
veci, to je problem. A ten problem neni jenom v prohlizeci, ale i v
nejmenovane firme.

s pozdravem hezkeho dne
skim

  Michal "sKim" Spacek         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX