Oriznuti souboru (binarniho)

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Září 5 16:13:44 CEST 2001

> no kdyz to berete po jednom byte, tak bych se az tak moc
> nedivil. To znamena, ze musite cca 4.3e+06 "sahnout" do
> souboru (abstrahuji od cache). A to asi da zabrat ...

To je jasny - jenze vetsi "blok" neni mozne nastavit, kdyz to cislo
1423 je tak blbe. Dokonce bych rekl, ze je to prvocislo.

Je mi jasny, ze to takhle neni optimalni a proto se poptavam po jine,
elegantnejsi moznosti.

Napadlo me jeste rozdelit soubor pomoci prikazu split na kousky
dlouhe 1423 bytu, ten prvni zahodit a ze zbytku slozit vysledek.
Jenze to by znamenalo vytvorit pres 3000 souboru a to taky neni
nejlepsi cesta.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s