Oriznuti souboru (binarniho)

Richard Richter richter na bgs.sk
Středa Září 5 16:20:28 CEST 2001

> Jojojo, to je ono !
> Ja mel dojem, ze tail pracuje jen s texty, ale jak jsem si overil,
> vysledkem je totez jako v pripade pouziti dd.

Na textutilech je prave tohle pecka... Bezne delim soubory na diskety splitem a
spojuji catem. A i kdyz jsou to textutils, nemel jsem problem s zadnym binarnim
souborem. Od te doby tvrdim, ze operacni system, co nema split+cat u mne neni
OS. Samozrejme to je jen nadsazka, ale jak mi to chybelo, kdy se mi do NT kvoty
nevesel zadny RAR a nevedel jsem o ekvivalentu v commandline (je-li vubec
nejaky).

Virgo

Richard Richter (richter na bgs.sk)
Application Programmer, Business Global Systems a. s.