Re(2x): Re(2x): Re(2x): mezi lidi

Martin.Sanda na mmp.cz Martin.Sanda na mmp.cz
Středa Září 5 14:56:44 CEST 2001

>Kdyz jsou to treba veci, na ktere validator.w3.org vyhodi vic chyb, nez ma
>puvodni soubor radku (hadejte, ktery program takove soubory generuje? ma
>inicialy M. a W.), tak to nebude tak uplne chyba Mozilly. ;)

Já to vím, vy to víte, ale vysvětlete to těm lidem.
Oni totiž zpravidla nechtěj to co jim bohatě stačí ale chtěj maximum. Chtěj
věci, který nikdy nevyužijou. Proto skoro každej používá MW a jenom pár lidí
SO nebo třeba tu potvůrku od 602. Cena pochopitelně nehraje roli :) protože
zadarmo je všechno :))

Na tomhle ve své podstatě M$ staví. Nikoho nezajímá, že vnitřnosti programu,
stránky, etc, jsou naprostej humus. Každýho zajímá, jak to vypadá. A tohle
M$ docela umí. To potěmkinovský vylepšování vnějšku.

Memluvím o chybách Mozilly, mluvím o tom, že uživatel Win srovná Mozillu a
MSIE. Protože dost lidí píše svoje stránky pouze pro MSIE, tak Mozilla z
tohodle zápasu zpravidla vyjde jako horší...