framebuffer - s3 virge/dx

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Středa Září 5 09:31:47 CEST 2001

Robert Reznicek <drobosoft na centrum.cz> wrote:
 : skus sa pozriet na toto:
 : http://www.colonel-panic.org/linux/kernel

 : tak jsem si stahnul ten patch, ale nejak se nedari ho aplikovat.
 : jeste jsem to nikdy nedelal. je tam take psano cosi o jadre
 : 2.4.5, nevim jestli se to da pouzit take na 2.4.9. kdyz ho

mozno, ak neboli medzi jadrami velke zmeny
to ze sa neda aplikovat zistis tak ze vypise hlasky
FAILED (staci jedna), da sa to potom upravit rucne, nie je to
tazke ale clovek by mal poznat C

 : zpustim, zepta se me na soubory a kdyz mu je zadam, tak rekne, ze
 : je nemuze opetchovat.

zadavas (resp. nezadavas) zly -p parameter
skus takto
cd /usr/src/linux (adresar kde su zdrojaky kernelu)
patch -p1 <patch-2.4.5-s3lfb
(pripadne -p0, -p2 ... ale z patchu vidno ze tento by mal byt -p1)
ak nevypise ani jednu hlasku FAILED je to OK.

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |