NTFS

Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Středa Září 5 21:16:42 CEST 2001

zdravim

        narazil som na zaujimavy problem..primountoval som particiu s NTFS
        filesystemom a ta sa sprava dost podivne. ked dam vypis adresarov cez
        ls, tak je vsetko o.k., ale ked napr. pouzijem MC alebo hocaky iny
        filemamnager napr. v X, tak mi nevypise adresare, ktore maju v nazve dlhe y

        stretol sa s tym uz niekto? (napr. ani doplnanie nazvov v bashi resp.
        v tcsh tiez dane adresare neponukne, ale ak dam cd "meno",tak to ide...)

        inak mount mam korektne cez iocharset, aj v jadre mam podporu pre dane
        kodove stranky, napr. s VFAT particiou to slape v pohode.
        ide mi o to, ci je chyba vo mne, alebo v interpretacii NTFS filesystemu

                dik

                        peter