Re[3]: Bezdiskové stanice

Jan Nováček Konference na cimboraservis.cz
Středa Září 5 23:07:58 CEST 2001

Dobrý den,
5. září 2001, 19:34:48, napsal jste:

JN> BIOS jsem upgradoval, avsak volba bootovat ze site stale chybi.
JN> Jak dostanu do sitovky pozadovane informace, vytvoril jsem 32kB
JN> BootROM, ale jak ji vysvetlim co ma dale delat?

Mám nové poznatky. Poradne jsem prohlédl disketu k sitovce a nalezl
jsem tam soubory RTL pro vytvoreni bootovani do Netware a Winnt. K
Linuxu nic :-).
Kde bych sehnal tento image pro Linux?
Takze uz vim, ze k cemu je tech 32kB na te sitovce...
Jiz jsem si opatril i board disponujici moznosti bootovat ze site.
Server snad nastaven. Prozatim zkousim nabootovat do Linuxu.
Ted uz mi chybi jen ten RTL image do te BootROM.

--
S pozdravem,