Re Exim a smarthost

jprokupek na centrum.cz jprokupek na centrum.cz
Čtvrtek Září 6 00:41:55 CEST 2001

Diky za radu ohledne nastaveni Exima na dorucovani pres Diaup, ale musim jeste
k tomu neco rict:
Jak mi bylo napsano, mel jsem to zkusit pres linuxconf, to sem
skusil, ale se zlou sem se potazal - pouzivam debiana a ten mi tam nabidnul jeno
konfiguraci fetchmailu - na exim z vysoka ......, takze tudy pro mne cesta
nevedla.
uz jsem se pomalu smiroval stim ,ze si nainstaluju sendmaila a skusim to s nim,
pak jsem objevil v distribuci mailer masqmail - udajne primo na to stvoreny,
ale brzy me odradil -asi sem nebyla dost vytrvalej.

Nakonec se usmalo stesti uz definitivni tim ze jsem nasel tuhle stranku:

http://www.linuxgazette.cz/issue42/stumpel.html

kde je presne to co sem potreboval popsano hezky na priklade s tim, ze jsem tam
nepotreboal ten skript v perlu, protoze pozivam xfmail kterej nalezitosti v
hlavicce dopisu zvlada stejne jako MSOutlok Expres
a jeste jedna drobna zmena,
v ty sekci kde se uvadi IP lokalni site jsem za lomitkem napsal 24 misto
vedenejch 16 (po konzultaci s man strankama) a zacalo to fungovat.
Jeste jednou diky a hezkej den

Jirka

E-Mail: jprokupek na centrum.cz
Date: 06-Sep-2001