sendmail + domény

Čtvrtek Září 6 07:59:52 CEST 2001

On Thu, 6 Sep 2001, Michal Hudák wrote:

> Mam jeden takovy zacatecnicky dotaz.
>  Mam linuxserver na kterem je intranetova domena "abc.cz" (nazev pocitace
>  "server.abc.cz"). {RH7.0 CZ => sendmail co byl v tehle distribuci}
>  Tedka jsem nechal na tento stroj presmerovat nasi realnou domen aabbcc.cz .
>  Jak tedka reknu sendmailu aby lokalni postu provozoval tak jak tedka a na
>  poste ven aby zmenil from: nekdo na server.abc.cz na nekdo na aabbcc.cz?
>  Potrebuji to k odesilani posty do inetu. Ostatni servery na takovej mail
>  hlasi ze neznaji domenu server.abc.cz (ani nemuzou je jenom lokalni a neni
>  registovana na NICu)

MASQUERADE_AS
MASQUERADE_DOMAIN
masquerade_envelope

Vice viz README k sendmailu (v RH balicek sendmail-cf, soubor
/usr/share/sendmail-cf/README), budete si muset vygenerovat novy
sendmail.cf (pridat vyse uvedene a mozna i dalsi volby do *.m4 souboru).
Uz to proslo konferenci, existuje i konference sendmail na linux.cz, ma take
archiv.

BTW: proc si delate pro intranet jinou domenu? Jednodussi je nechat DNS
     server bezet dvakrat a na vnejsim interface odpovidat "oficialne",
     na loopbacku a vnitrnim interface krome "oficialnich" udaju muzete
     mit i jakekoliv dalsi (nebo uplne jine dle potreb vnitrni site).

--
                        Milan Kerslager