Re(2x): Re(2x): Re(2x): mezi lidi

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Čtvrtek Září 6 08:29:49 CEST 2001

Ahoj,
5. září 2001, 15:53:04, Martin.Sanda na mmp.cz napsal:

> [...]

MSmc> Já to vím, vy to víte, ale vysvětlete to těm lidem.
MSmc> Oni totiž zpravidla nechtěj to co jim bohatě stačí ale chtěj maximum. Chtěj
MSmc> věci, který nikdy nevyužijou. Proto skoro každej používá MW a jenom pár lidí
MSmc> SO nebo třeba tu potvůrku od 602. Cena pochopitelně nehraje roli :) protože
MSmc> zadarmo je všechno :))

No to mozna plati nekde, ale treba ve slusnejsim podniku urcite
nikoliv. Tam nestoji o nejake pokuty a popotahovani.

MSmc> Na tomhle ve své podstatě M$ staví. Nikoho nezajímá, že vnitřnosti programu,
MSmc> stránky, etc, jsou naprostej humus. Každýho zajímá, jak to vypadá. A tohle
MSmc> M$ docela umí. To potěmkinovský vylepšování vnějšku.

Proc potemkinovske vesnice, proste to *dostatecne* funguje a lidem to
vyhovuje...az si zvednou latku narocnosti, pak treba zacnou patrat
dale.

MSmc> Memluvím o chybách Mozilly, mluvím o tom, že uživatel Win srovná Mozillu a
MSmc> MSIE. Protože dost lidí píše svoje stránky pouze pro MSIE, tak Mozilla z
MSmc> tohodle zápasu zpravidla vyjde jako horší...

No jiste, treba mozilla mi lecos nezobrazi, nabiha nekolikrat pomaleji
atd.

Martin Lebeda