Apache vytvari spoustu souboru ve /var/run

Marek Butas MarekButas na seznam.cz
Čtvrtek Září 6 11:22:53 CEST 2001

Ahoj,

Prosim Vas, nevite nekdo, co jsou zac soubory typu httpd.mm.XXX.sem v
adresari /var/run ? Apache mi jich tam z niceho nic vytvari mraky a
ja nemuzu prijit na to proc. Misto tech je XXX jsou postupne rostouci
cisla. Osobne bych si tipl, ze to snad vytvari pri kazdem pristupu na
stranku (sem jako semafory?), ale moc toho nevim a v dokumentaci a na
webu jsem toho zatim moc nenasel.
Soubory se nemazou a jen tam tak bobtnaji a bobtnaji. Pri rebootu ma
s tim server potize, resp. to nezvlada promazat a zatuhne.

Pouzivam Apache verzi 1.3.19, bezi mi tady multihoming, vse na Red
Hat 7.1.

S pozdravem

Marek
Butas