samba

Alimov, David (externista) ext.David.Alimov na skoda-auto.cz
Čtvrtek Září 6 12:25:45 CEST 2001

dobry den preji,
jiz jsem mel dotazy na vas na sambu, bylo mi poradeno, timto dekuji, ale
zase jsem se dostal do te same slepe ulicky. Rada znela, abych si
naistaloval nove baliky RPM se SAMBOU 2.2.1a , tak jsem ucinil. po
problemech ale jo. mam rh7.1., jiz jsem si zakoupil i knizku, ale stejne se
nemohu dostat k vytizenemu cili. probudit sambu pod Win2000. v okolnich
pocitacich je videt server, ale je nepristupny. zkousel jsem jen tak na
rychlo naistalovat COREL LINUX, a SAMBU jsem take videl, avsak po vyzvani k
uzivateli a heslu me to nepustilo dovnitr, i po vsech moznych heslech. pro
restart samby pouzivam /etc/rc.d/init.d/smb restart. vypise: restarting SMB
services : shutting down SMB services [ok]. starting SMB services [ok].
done. to je asi vporadku. ale pokud napisu smbstatus, tak se mi nevypisou
zadne servisy. pingnout mi jde obema smery. pak jsem napsal smbpasswd -r
pdc_server -j NT_domena. a stejne nic nejde. tak ja uz nevim co s tim. musim
to vyresit do 10. zari jinak jsem zase bez Linuxu. jo a vsechno kolem jsou
NT4, ci WIN2K. zatim dekuji a  prikladam vam smb.conf, s tim ze nektera
nastaveni jsem oznacil pismeny, kvuli bezpecnosti. pokud budete potrebovat
nejake blizsi info, napiste a pokusim se odpovedet. dekuji DA
 <<smb.conf-testparm>>