Re Exim a smarthost

jprokupek na centrum.cz jprokupek na centrum.cz
Čtvrtek Září 6 12:09:31 CEST 2001

On 06-Sep-2001 Petr Stanek wrote:

> Debian Woody jiz Exim ma podporovan pri instalaci vas vyzve stejne jako
> sendmail pro zvoleni predkonfigurovane situace. Dial-Up a SmartHost tam
> je take.

Pravda pravda i verze Potato to mam taky, pri instalaci se nainstaluje rovnou
exim a pta se na nastaveni. Pravdou ovsem je ze jsem v dobe instalace jeste
poradne nevedel, co si mam predstavit pod tema jeho otazkama, takze sem to
nastavil blbe a dalsi pravdou je ze problem nebyl az tak ve smart host ( to k
cemu je tahle polozka jsem zjistil z jedny tenky ale dobry knizky od p. Lhotky)
ale spis v tom druhym detailu, kterej sem uvadel - nic mene faktem zustava ze
vse bylo zpusobeno moji blbosti - jak uz to tak v zivote bejva.
a hlavni je ze to funguje - ten celej postup jsem tu uvadel jen pro to, ze by
se to mohlo mozna nekdy nekomu hodit.
Diky
Prijemnej den
Jirka