samba

Alimov, David (externista) ext.David.Alimov na skoda-auto.cz
Čtvrtek Září 6 13:55:17 CEST 2001

dobre udelal jsem jak jste doporucili a zase nic, i po restartu WIN.

PS> [global]
PS> 	interfaces =
PS>
PS>  Nejsem si jisty, ale  co tam napsat IP interfejsu/maska site , napr :
PS>
PS>        interfaces = IP.IP.1.3/24

	interfaces = .. tato hodnota slouzi, pokud je na zarizeni vice
sitovych karet. ale pro jistotu jsem tam napsal IP adresu SAMBA SERVRU i s
maskou, protoze jinak se odkazuje na prvni zarizeni, coz by mohla byt i
lokalni smycka.

PS> 	smb passwd file = /etc/samba/smbpasswd
PS>
PS> co je obsahem toho souboru - mate tam zavedene nejake uzivatele ?

	jasne, jsou tam uzivate: a kodovane heslo

PS> 	password level = 0
PS> 	username level = 0
PS>
PS>doprucuji zvysit na
PS>
PS>        password level = 8
PS>        username level = 8

	tak jsem nastavil na 8, ale v knizce nedoporucuji toto nastavovat.

PS> 	remote announce
PS>
PS>Tady mam napsany broadcast/worgroup
PS>
PS>        remote announce = IP.IP.1.255/JU

	no a tady jsem take napsal adresu SAMBA servru a grupu, ktera ma na
ty adresare pristup. a tak jsem take zvolit wins support=yes a odstranil
wins server.

to je zatim oddeme vse uvidime, jeste mrknu na ten conf, co mi byl zaslan.

jinak mi to dotedka nechodi. diky DAlim