rpm balik win4lin 3.0

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Září 7 09:20:05 CEST 2001

> Zdravim.
>
> Neviete niekto kde sa da stiahnut rpm balik win4lin 3.0 ?
> na stranke www.win4lin.com je len online instalacia
> a ja to chcem instalovat na offline pocitac.
>
> diki

Pochybuji, ze nekde takovy balik roste. Je to komercni zalezitost,
stahovatelne jsou jen update baliky a to jak ze stranek vyrobce
https://www.netraverse.com/ nebo stranek http://www.win4lin.cz, pripadne
ceskeho distributora http://www.intac.cz

Takze s vyjimkou nejakeho warezu pochybuji, ze by situace byla jina.

Mate-li tedy offline pocitac a dost penez (je potreba taky legalni verze
Win9x, bez cehoz se win4lin neobejde), doporucuji se obratit na ceskeho
distributora, ktery vam Win4Lin 3.0 doda na CD.

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz