Jak vlozit do .ps souboru jednu przdnou stranu?

Ivo Kocvara xkocvara na fi.muni.cz
Pátek Září 7 11:37:28 CEST 2001

Radek Hnilica wrote:

>         Dobry den,
>
> je to tak trochu OT, ale delam to na linuxu a nemuzu na to dojit.
> Potrebuji do psotscriptoveho souboru vlozit za prvni stranu jednu prazdnou
> stranu a nevim si s tim rady.  Zatim jsem nenasel nastroj ani zpusob
> jk to udelat.

Kdyz otevrete .ps ve vasem oblibenem textovem editoru, tak zjistite, jak
jsou oddeleny strany od sebe (je to komentar s poradim a cislem strany -
%%Page 1 1 napr.). Stranka (prazdna ;-) se vytiskne v postscriptu
prikazem 'showpage'. Tak si s tim pohrajte, funguje to.

Jenom pozor na postscripty generovane MS produkty.

> No a kdyby nekdo vedel, jak spojit dva ps soubory do jednoho, byl bych mu
Program 'psmerge'.

--
ivo kocvara