samba

Alimov, David (externista) ext.David.Alimov na skoda-auto.cz
Pátek Září 7 12:16:24 CEST 2001

>a byl tedy k nalezeni pres najit...pocitac?

	pocitac se zobrazi v okolnich pocitacich, ale neni na neho pristup.

>je dostupnej via ping?

	ano. a to v obouch smerech. jak na IP tak i na jmeno.

>je samba dostupna z lokalu? (mount \\picitac/dir /mnt/dir)

	jak z ceho. pokud dam "smbclient -L localhost" tak se me zepta na
heslo a po zadani me vypise sluzby, zaroven i kdyz napisu "smbclient -L
server" tak dostanu take pozitivniho vysledku. ALE POKUD POUZIJI "mount
\\picitac/dir /mnt/dir", DOSTANU NASLEDUJICI ZDELENI: mount: specialni
zarizeni \pocitac/tmp neexistuje.

>nema neco na svedomi firewall?

	ne. jsem napojen v kanclu a pocitace mam nad sebou. a ven vubec
nesaham.

			diky DAlim