SAMBA

Alimov, David (externista) ext.David.Alimov na skoda-auto.cz
Pátek Září 7 14:21:39 CEST 2001

tak problem s nastavenim jsem jeste nenasel, ale jiste je za mi chodi vse co
se SAMBOU souvisi na tom servru, kde je spustena. ted jsem narychlo
naistaloval COREL LINUX a zkousel jsem si y jineho pocitace pripojit
adresare za samby a nepodarilo se to. tak si myslim ze je chyba nekde  v
siti ci nastaveni. prikladam vypisy ze strany jineho PC, co mi napsal.

		diky DALim
p.s. vim ze to je neslusne, ale jiz nemohu spolupracovat, protoze jako na
potvoru je ted nejvice problemu v praci a ja se z toho mohu zblaznit a tak
to odkladam na pondeli. moc diky

CorelLinux:# smbmount \\\\czskdakvp00350/temp /mnt/samba
Added interface ip=a.b.c.d bcast=a.b.c.255 nmask=255.255.254.0
error connecting to a.b.c.d:139 (Connection refused)
Connection to czskdakvp00350 failed
smbmount: login failed
Could not umount /mnt/samba: Device or resource busy
smbmount: exit
CorelLinux:#

CorelLinux:/home/kdm/alimov_500# smbclient -L czskdakvp00350