Povoleni pristupu na MySQL

David Tok theo na coolnet.cz
Pátek Září 7 14:44:02 CEST 2001

On Fri, 7 Sep 2001, Martin Patka wrote:

:Zdravim,
:
:zacal jsem delat pokusy s MySQL a nedari se mi pripojit se na databazi z
:jineho pocitace. Podle prirucky jsem zkousel zadavat do systemove databaze
:"mysql" ruzne kombinace "Host, User, password" a stejne vzdy dostanu hlasku:
:
:Host 'mikros' is not allowed to connect to this MySQL server
:Connection closed by foreign host.
:
:Neexistuje nejake "globalni" nastaveni, neco jako je pro PostgreSQL
:v souboru pg_hba.conf :
:
:host         all         xx.xx.xx.0     255.255.255.0     trust
:
:tedy bez ohledu na jmeno a heslo zaruci pristup k SQL-serveru z dane podsite ?

myslim, ze je to jina konfera, ale....

heslo se do databaze User prvni hashuje pomoci funkce mysql
insert into User values ('host', 'all', password('heslo'), ....

po nastaveni prav je nutne, aby server nove nastaveni nacetl:
$ mysqladmin -u root -p reload

pekny vikend

--

d.a.v.i.d.
Digital Artificial Violence and Infiltration Device