Neopravneny pristup do pameti

Pátek Září 7 14:51:12 CEST 2001

> Ten SIGSEGV se prestane po case objevovat, tipuju na to, ze z pameti
> se odstrani/nahraji takove stranky, ktere nedelaji neplechu.

	To bych spise videl na HW problem - data se mrsi po ceste, bud na
sbernici nebo nekde okolo...

> Na to presne se zamerim, nekolikrat me to s jadrem 2.4.3 dost slusne
> vytuhlo, tak jsem se pokorne vratil k 2.2 (uptime bezne 20 dni).

	RPM ma podporu pro kontrolni soucty (rpm -V), pokud pouzivate jine,
nevim...

> Pustil jsem na to memtest, vsechno OK.

	Jeden pruchod nebo alespon 24 hodinovy zatezak? Evidentni chyba v bitu
se provali po 1. pruchodu, takove problemy vsak chteji skutecne zatezovy
test postupne vsech periferii...