META: Co s MIME v konferenci

dan na feld.cvut.cz dan na feld.cvut.cz
Pátek Září 7 12:18:52 CEST 2001

On Fri, Sep 07, 2001 at 11:41:05AM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Do problematiky zpracovani mailu v konferenci nevidim uplne, proto se
> tazi:
> 1. Pokud ucastnik dopis vytvori v ISO8859-2
> 2. Pokud nedojde po ceste k modifikaci
> 	je nutne, aby nesedela signace? Nelze 'podepsany' blok nemodifikovat a
> vse ostatni (napr. Tip dole) doplnit do mailu tak, aby vse sedelo -
> myslim, ze by to nekolik lidi jiz nyni a dalsi (ja se k nim pocitam) v
> blizke budoucnosti ocenili. Pokud problem s podpisy je nekde jinde,
> staci rici ses blbej, zaznamenal jsem vsak, ze presne na toto si nekteri
> stezovali zde v listu.

Take si myslim, ze by filtr mel nejakym zpusobem na konci zjistit, ze zprava
byla uplne OK tak jak byla a udelat

zahod_rozparsovany_strom()
posli_puvodni_zpravu()

To by snad nemuselo byt az tak obtizne.

> 	Jablicka se nepochybne ozvou...;-) - ted vazne, Apple neni tak okrajova
> platforma jak se nekdy muze zdat, osobne navrhuji podporu Win1250,
> ISO8859-[1|2] a Apple (zadne nevlastnim). Toto prekodovavat, ostatni
> nechat byt.

Jablicka se neozvou, protoze snad vsichni klienti pro jablicka mailuji
spravne, bohuzel mnozi tak, ze jen v ISO-8859-1, ale rozhodne delaji
prekodovani mezi znakovou sadou jablicek a transportnim kodovanim podle RFC.
Ono je to tim, ze tech klientu je jen par, ale za to jsou udelani poradne.
Mane me napada, ze jsem jeste nikdy nedostal mail od outlooku na 'mekovi'.

zdravim
dan

 / Dan Ohnesorg                              Dan na ohnesorg.cz \
<  Jinočanská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /