META: Co s MIME v konferenci

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Pátek Září 7 17:29:10 CEST 2001

Radovan Garabik wrote:
> Michal Ludvig <mludvig na suse.cz> wrote:
>
>  :> - obcas nekdo potrebuje i jine znaky, nez v ISO-8859-2
>  : Pokud ma nekdo tak specificke potreby, ze musi neco sdelit v HTML,
>  : pripojit 10 obrazku, 3 velke binarni soubory a napsat doprovodny
>  : text v korejstine, tak necht tento dokument vystavi nekde na webu
>  : (coz dnes neni problem) a posle do konference jen URL.
>
> pokial ale len chce (potrebuje) poslat text v korejcine, tak presne na
> to bol robeny UTF-8 (je to stale plain text)

Samozrejme, pokud ho napise v UTF8, tak to neni problem, ale pokud to
posle v EUC-KR (to jsem ted nasel v mozille, snad je to jedno z moznych
korejskych kodovani), tak to v konferenci nema co delat.

Spis by bylo vhodne posilat zpravu lidem u nichz je treba provest nejake
prekodovani, aby si dali doporadku nastaveni maileru (spravny charset,
zadne html) a dodrzovali pravidla konference (zadne obrazky). Do te doby
jejich prispevky proste a jednoduse nepoustet. Myslim, ze po par dnech
by zadny filtr skoro nebyl potreba, protoze lidi by se sakra snazili
nakonfigurovat si sve postaky tak, aby jejich prispevky do konference dosly
Minimalne by IMHO bylo vhodne, aby se upozornujici mail odeslal v
pripade, kdy je odstranen nejaky attachment - aby se odesilatel nedivil,
kam se jeho priloha ztratila.

ML