globalni adresar

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Pátek Září 7 18:40:18 CEST 2001

> Ale fuj, POP3 je hnusnej protokol, kterej taha postu na lokalni disky
> klientu, kde se neda ani zalohovat, ani pristupovat k ni
> odjinud, kdyz se na
> stroji prihlasi nekdo jiny k poste se nedostane. Ve firme
> bych doporucoval
> zasadne a jedine IMAP/IMAPS.

pro outlook (.pst) a roaming profiles to vubec nevadi.
sice mas pravdu, ze imap je podstatne lepsi nez pop3, ale tady se mluvi o
klientu = ms ol2000 (ol2k) a ten ve workgroup modu proste IMAP neumi.

> Co je to OL2k? Full verze outlooku? To je ale peknej zmetek,
2k = 2000

> ackoliv je ze
> stejne staje jako Outlook Express, ma uplne posahane jadro a zpravy
> formatuje naprosto neRFCove. Outlook Express sice neni zadna
> hvezda, ale to
> co odesle vypada alespon jako mail.

olexpress je milionkrat lepsi nez ol, ale na ukor funkcionality. je to
proste jem mail klient.

MP