Jak vlozit do .ps souboru jednu przdnou stranu?

Radek Hnilica radek na balga.cz
Pátek Září 7 20:40:54 CEST 2001

On 7 Sep 2001 10:39:15 GMT, Radek Hnilica <radek na kvark.balga.cz> wrote:

> Diky vam dobrodince, funguje to.  GhostView je sice zmateny, ale pstools
> to spolknou.  Uz to jede zfoldovane s tiskarny.

Zapomel jsem dodat pro ostatni.  Nestaci jenom vlozit showpage.  Tedy
ono to staci ale pstools to nestaci.
Je potreba tam vecpat komentar %%Page nejaka dve cisla.  Tedy napr.
%%Page 2 2
showpage
Ty cisla v Page jsem zopakoval z predchozi stranky aby to nebylo
daleko.  Jsou sice blbe, musel by se asi precislovat cely soubor,
GhostView pekne zmatou, ale pstool to sbastily i s navijakem.

Takze jsem ten ps vitezoslavne sfoldoval do sesitu, a odnesl do
tiskarny svazat :).

--
Radek Hnilica <Radek at Balga dot CZ>
  will be <Radek at Hnilica dot CZ> in near future

No matter how far down the wrong road you've gone, turn back.
						Turkish proverb