/proc/sys

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Sobota Září 8 11:10:44 CEST 2001

David Trcka wrote:

>Protoze 1. jadra z distribuci jsou _nekolikanasobne_ lepe testovane, nez
>byste je kdy mohl otestovat vy a 2. jsou spravne nakonfigurovane, takze
>po startu napr. nechybi /proc/sys ;)

Slysel jsem peknou vetu, ktera znela:
Tucnak konci materskou skolku tim, ze si umi prelozit jadro.
 Proti jadrum z distribuce nic nemam, ale nejsou samozrejme
optimalizovana pro mou potrebu (jsou optimalizovana tak, aby bezela
prakticky vsude, to ano) a tedy obsahuji spoustu veci, ktere
nepotrebuji. Navic, pokud budete chtit vypalovat na IDE vypalovacce, tak
Vam nezbude, nez si jadro prelozit znovu a sam - scsi emulation support.
Tedy, jadra z distribuce ano, ponechat v systemu a hezky se zacit ucit
preklad jadra vlastniho. Problemky s /proc/sys (a podobne) se asi
nevyhnou nikomu. Ja jsem prvni jadro delal 16x:-), nez se mi podarilo.

Michal Vymazal

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz