umi linux presnou kopii Audio CD ?

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Pátek Září 7 19:16:23 CEST 2001

 MP> souhlas. audio cd nema korekci chyb (to si vykoriguje ucho :-)),
 MP> takze
 MP> nikdy je neprectete 100% spravne (=> pokazde je prectete jinak)

Takze tvrdite, ze cteni CD je navrzeno tak, aby se cetlo s chybami?
Chybova korekce ma zafungovat jen v krajnim pripade, kdyz se vyjimecne
nepodari neco precist.
Divne je, ze muj vypalovaci soft mi pri cteni audiostopy treba nahlasi
ze pri cteni sektoru X se vyskytla chyba a pokracuje dal a ja pak muzu
to image zahodit nebo to risknout a vypalit to i s tou chybou. Jeste
jsem ji nikdy ve vysledku neslysel, ale o to nejde. Jde o to, ze jestli
onen SW (CloneCD) umi poznat chybu cteni, musi tam nejaky mechanismus
detekce chyb byt.

Petr

... Zna historie *jediny* pripad kdy vetsina mela pravdu?