umi linux presnou kopii Audio CD ?

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Pátek Září 7 19:10:51 CEST 2001

 VC> Dejte mi odkazy na kvalifikovane technicke clanky, ktere vyvraci
 VC> muj
 VC> nazor (kde vysvetluji, ze je mozne vyuzivat CRC u audio dat na CD,
 VC> jake jsou principy a za jakych podminek, jaky hardware)

Vy ovsem mluvite o kopii CD tak jak vypadalo kdysi. Kopie neni stroj
casu. Jestli je ted original poskrabany, bude "poskrabana" i kopie.
Cilem kopirovani je ziskat vysledek co nejpodobnejsi originalu.
Jestlize jsem schopen z CD digitalne precist totez co ctu, kdyz ho
prehravam do audia, pak kdyz to ulozim do fajlu a vypalim na jine CD,
je tam totez, co bylo na puvodnim ne?

Petr

... Mys je slon vyrobeny v Japonsku