Ovladace NVIDIA a RH7.1CZ

Petr Simandl simandl na mujmail.cz
Pondělí Září 10 08:40:15 CEST 2001

Ahoj,
  presne tak, nebat se a prekompilovat si oba balicky. Je to
tam udelane tak, ze NVIDIA_kernel (original binarni) obsahuje
ovladac pro kartu s primou cestou do modulu daneho jadra - tedy
2.4.2-2 pro RH71CZ.
  Pokud tedy chcete jiny kernel, tak staci s nim nabootovat a
vytvorit si nove binarni, ktere se pro nej prizpusobi. Pred
instalaci novych balicku jsem akorat jeste musel odinstalovat
ty dva stare (v tomhle pripade to ale nebude nutne).
Petr Simandl
www.simandl.cz