META: Co s MIME v konferenci

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Září 10 09:43:10 CEST 2001

Michal Ludvig wrote:
: kas na informatics.muni.cz wrote:
:
: > - vyse popsane transformace modifikuji zpravu, cili PGP/MIME a S/MIME
: > 	signatury jsou jimi zneplatneny.
:
: Pokud to nekdo odesle v us-ascii nebo v ISO, tak se zprava snad
: nemodifikuje a pokud to nekdo posle v jinem kodovani, tak je to jeho
: chyba.

	Ja nevim, jak tohle presne funguje. Ale mel jsem pocit, ze napriklad
konverze quoted-printable->8bit muze vadit, stejne jako pridani zminky
o Meta-FAQ na konec mailu. Protoze GPG/MIME nepouzivam (zatim jsem neprisel
na to, proc by mi nestacilo pouzit podpis textu primo v tele
zpravy a zpravu posilat jako text/plain.

: > - obcas nekdo potrebuje i jine znaky, nez v ISO-8859-2
:
: Nezaznamenal jsem, ze by sem psalo prilis mnoho Francouzu, Rusu, nebo
: Japoncu.

	Obcas nekdo tento pozadavek ma. Konkretne si pamatuju na
Pavla Janika, ale mozna i dalsi.

-Y.

|\    Do not meddle in the affairs of sysadmins, for they are quick to    /|
|\\   anger and have not need for subtlety.    (stolen from some /.er)   //|