Money2000

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Pondělí Září 10 10:00:46 CEST 2001

Sam mam kuli nemu zatim zachovane win ...
Asi pred rokem jsem na toto tema diskutoval s nekym ze SuSE (tusim na
invexu), ti tvrdili, ze ho pouzivaji a maji kuli nemu taky win - pokud se
dobre pamatuji, rikali, ze by to melo chodit pod wine, ale ze si to nerozumi
s hw klici (v te dobe pouze na par. portu) ...
Nicmene ciglersw nyni zacal pouzivat hw klice na usb, terba se to zlepsi v
tomto smeru...

Predpokladam, ze mou informaci nekdo ze SuSE zaktualizuje ...
Chaloupka

--
Jiri Chaloupka
B2BExpander.com