Re(2x): Re(2x): Re(2x): mezi lidi

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Pondělí Září 10 10:02:51 CEST 2001

Ahoj,
10. září 2001, 1:00:43, Miroslav Barták napsal:

> [...]

Vážně? Kolik jste těch Linuxových instalací prodal mimo svoji vlastní
firmu?

> Pro mě Linux znamená "hlavně" OS pro stroj v práci tak doma. Ani jeden z nich
> není klasický server. Není to sice existenční ale je to velmi důležité.

Možná jsem se špatně vyjádřil, ale potvrdilo se mi to co jsem si
myslel. Neříkám, že linux neběží na důležitých místech, to nepochybně běží,
ale říkám že Vás neuživí vývoj řešení pro tuto platformu pro další
subjekty mimo Vaši firmu.

Jsem ochoten uznat argumenty, že se pomocí Linuxu mohou uživit správci
a konstruktéři sítí ve smyslu skutečně jen drátů a síťových prvků.
Také netvrdím, že se na Linuxu neuživí nikdo, např. Suse (doufám)
prosperuje, ale to je lidí jen velmi málo.

Martin
--
Program dela to, co programator napsal, ne to co myslel...