META: Co s MIME v konferenci

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pondělí Září 10 11:33:10 CEST 2001

Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz> wrote:
 : Honza Pazdziora wrote:
 : : Existuje spolecenska poptavka po nektere z naznacenych zmen? Resp.
 : : odpor k tomu, jak to funguje ted?

 :        Castecne ano (ne z me strany; me tento system vyhovuje). Jak
 : jsem jiz psal, jedna se o kryptograficke signatury, dale o obcasne
 : zaslani obrazku, nebo o to, ze Pavel Janik chce poslat jakesi
 : obskurni slovo (jmeno?) v kodovani ISO 8859-1 a pak nadava :-)

 :        Prave proto delam tenhle "pruzkum", abych zjistil, jestli takovych
 : lidi kterym to vadi je hodne.

mne vadi nemoznost posielania "obskurnych" pismen (tym skor ze  mutt mam
default nastaveny na UTF-8 a pri posielani do konferencie by som ho
musel prepinat). Vlastne  to je jedina zmena ktoru citim ako podstatnu,
ostatne navrhy su mi viacmenej lahostajne

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |