ISDN Diva v linuxu?

dan na feld.cvut.cz dan na feld.cvut.cz
Pondělí Září 10 18:30:48 CEST 2001

On Mon, Sep 10, 2001 at 05:50:02PM +0200, HUBERT David wrote:
> Vazeni,
> nemate nekdo tuseni zda-li (jak) jde zprovoznit zarizeni Diva z
> balicku ISDN Telecomu pod Linuxem? Slecna na infolince mi
> dokazala akorat sdelit, ze to urcite funguje i s mym programem
> Linux, ale ze jejich technici prijedou zprovoznit pouze telefon a
> zbytek zavisi na me. :-)

Je to nekdo v archivu popsane, zasady jsou jen dve:

zapnout sync to async konverzi
neposilat reset modemu (ATZ), protoze ten prerusi hovory na analogovych
portech.

Jinak se to chova jako bezny modem.

Ale do linuxu bych doporucoval nejakou interni kartu. Da se z ni precist
mnohem vice informaci. A nekteri dealeri daji zakladni pasivni kartu treba i
zadarmo.

zdravim
dan