netscape a NewScroll

damned lek.pbpe na cbox.cz
Pondělí Září 10 20:19:35 CEST 2001

dobry den,

co jsem presel na Linux (diky Bohu za svetlou chvilku) se
snazim nalezt dobry X_web_browser.
zkusil jsem mozillu, je ale ponekud narocna. pak tu mam
operu. je supr, ale cestina ... a tak jsem ukotvil na starem
dobrem netscapovi. jenze mi v nem nefunguje kolecko
(tlacitko) me mysi.

mam netscape 4.75 (RH 7.0) a mysku genius NewScroll serial.

nevite prosim nekdo, da-li se s tim neco delat? Netscape je
pry postaven na knihovne Motif (ci co?). je to zalezitosti
knihovny, nebo progamu?
nepomohl by upgrade knihovny? nebo existuje programek,
kterej by dokazal pohyb kolecka prelozit jako napr. PgDown?

predem dekuji za vasi radu.

cezi