jadro 2.4.x a vytizeni praci s diskem

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Pondělí Září 10 22:53:05 CEST 2001

Jindrich Makovicka <makovick na kmlinux.fjfi.cvut.cz> wrote:

> IMO je taky podstatny rozdil, jestli jede disk jako UDMA nebo PIO. Pokud
> jede PIO, tak na pomalejsim stroji opravdu nezapisete.

Vlastne to je prave to, o cem jsem tu mluvil. V idealnim pripade, by
totiz proces mel dostat svoji pomernou cast vykonu bez ohledu na typ
aplikace, zdroju jez pouziva a dalsich okolnostech a okolnostech
ostatnich procesu vcetne pouziteho mechanismusu prenosu mezi diskem a
pameti. To je ale bez dobreho monitoringu aplikace i v rezimu jadra
temer nemozne.

S pozdravem

Mila Kuchta