Zmena barvy "pozadi" (kdm, start KDE)

Pavel Houdek buggy na betula.fsid.cvut.cz
Úterý Září 11 09:49:57 CEST 2001

Zdravim,
Dne po 10. září 2001 20:04 jste napsal(a):

>  Mam obavy, ze nijak. Pokud se tedy hledani v zdrojacich XFree nepocita.

Take jsem na to neprisel:-(

>  $KDEDIR/bin/startkde , je tam nekde prikaz typu "setroot -solid
> '#C0C0C0'", tak misto toho hexa cisla by melo stacit napsat "black" ( a
> nebo to solid uplne zrusit, jestli se to KDE startuje pres KDM ).

Je to v (alespon u mne) v etc/kde2/kde2.sh a radek
xsetroot -cursor_name left_ptr -solid '#C0C0C0'

tam jsem to zmenil na '#000000' a funguje to.

Diky za pomoc, je to ted o moc lepsi...
ph
--
Pavel Houdek