reset pri startu a prehravani waw

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Úterý Září 11 09:28:04 CEST 2001

Josef Vogeltanz schrieb in Nachricht

>Jsem na 95% presvedcen ze 200W zdroj, ktery PC ma bezi
>na hranicich svych moznosti a ve spickach (start a cinnost zvuk.
>karty) zresetuje. Nez zacnu nekde shanet 230W AT zdroj, rad
>bych mel tuto svoji teorii potvrzenou ci vyvracenou.

Skuste pustit nejaku prazdnu slucku (aby procesor pracoval),
urobte ls -lR / na nejakom hodne zaplnenom CD-cku a cez
hdparm zastavte a pustite disk. Roztacanie disku by mal
byt asi najvacsi prudovy naraz, co sa da v pocitaci vygenerovat.
Ak niekolko takychto pokusov prezije, zdrojom to asi nebude.

Aby to robila zvukova karta mi pripada dost nepravdepodobne,
jej odber by mal byt v porovnani so zvyskom zanedbatelny.
Ak to s nou ma suvis, podozrieval by som skor nejaku zatulanu
pilinu, ohnuty kontakt v konektore a.p. Mozne je ale vsetko.

Klasiku starych psov, t.j. vytahat vsetky karty aj pamate, pregumovat
kontakty tvrdou gumou (najlepsie tou jemne brusiacou), vyfukat
konektory a strcit naspat, ste skusili?

Zdravi
--
                                                    Stano