predavani promennych ..

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Září 11 10:12:45 CEST 2001

On 10/09/2001, Bareš Václav wrote:

> neposlal by jste mi alespon cast vaseho konfiguraku? predavaji se mi
> vsechny promenne (podle test-cgi scriptu) krome REMOTE_USER a
> REMOTE_HOST. nemuze byt chyba v tom ze se snazim ziskat spatnou
> promennou, (predpokladam ze REMOTE_USER=login z pristupu na chranenou
> stranku) Zatim diky

Predpokladate spravne a take to tak funguje. Takto mam definovany
virtual (vetsina mene obvyklych konstrukci je prevzata z defaultniho
konfiguracniho souboru od mod_ssl):

<VirtualHost 194.213.32.241:443>
        DocumentRoot /path/neco.nekde
        ServerName neco.nekde.cz
        ErrorLog logs/neco.nekde_s_error_log
        CustomLog logs/neco.nekde_s_access_log combined

        SSLEngine on
        SSLCipherSuite ALL:!ADH:!EXP56:RC4+RSA:+HIGH:+MEDIUM:+LOW:+SSLv2:+EXP:+eNULL

        SSLCertificateFile /path/neco.nekde.crt
        SSLCertificateKeyFile /path/neco.nekde.key

        <Files ~ "\.(cgi|shtml|phtml|php3|php?)$">
                SSLOptions +StdEnvVars
        </Files>

        SetEnvIf User-Agent ".*MSIE.*" \
                        nokeepalive ssl-unclean-shutdown \
                        downgrade-1.0 force-response-1.0

        CustomLog logs/neco.nekde_ssl_access_log \
                "%t %h %{SSL_PROTOCOL}x %{SSL_CIPHER}x \"%r\" %b"

        <Directory /path/neco.nekde>
                <Files x.php>
                        AuthType Basic
                        AuthName "XXX"
                        AuthUserFile /path/4web.db
                        require valid-user
                </Files>
        </Directory>
</VirtualHost>

Skript x.php vypada takto:

<?
        echo("$REMOTE_HOST - $REMOTE_USER");
?>

a vypise normalne oba udaje.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka