Mandrake 8.0. freq + česká klávesnice = ?

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Září 11 10:16:33 CEST 2001

On 10/09/2001, Peter Andre wrote:

> děkuji za odpověd. Omlouvám se, ale zapomněl jsem ve zprávě uvést, že
> všechny locales (jako např.  LC_CTYPE=cs_CZ ) jsou správně nastaveny a
> konzole (mc atd.) i gtk správně zoobrazují češtinu. Na konzoli fungují
> dokonce u všechny znaky s diakritikou. Jen klávesnice pod X správně
> nezoobrazuje ěščřž a místo toho dělá otazníky. Domnívám se, že problém
> by mohl být někde ve fontech, ale nejsem si jist.
>
> Prosím někoho kdo bez problémů používá distribuci Mandrake 8.0. freq
> aby mě poradil jak na to.

Mrknete se na http://www.root.cz/clanek.phtml?id=692
Mam pocit, ze v diskuzci pod clankem se o nejakych problemech s fonty v
teto distribuci hovorilo. Treba to pomuze.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka